2007-08-23

Jól megkeféltek!

Egy MOL benzinkúton történt, fényes nappal. Igazából nem is velem, hanem az igavonó haszonállat céges Skodámmal. Mivel esküvőre készültünk, és szokás szerint koszos volt szegény, így gondoltam beállok vele a autómosóba és hurrá. A nagyobbik fiam is velem volt, szépen kivártuk a sort és beindítottam a gépet. Persze elötte leellenőriztem az ablakokat, levettem az antennát, amit kell ilyenkor. Fiam 3 éves, így érthető lelkesedéssel figyelte a mosást, én meg még el is magyaráztam neki milyen jó is ez. A precíz gép szép tisztára mossa az autónkat.
Minden ment a szokásos módon, már majdnem végzett a gép, mikor észrevettem valami gyanús fekete valami kiálló elemet a bal szélén a szélvédőnek.
Odasétáltam, és már láttam, hogy a gép nem is olyan preciz. A bal oldali szélvédő szegély szépen kijött a helyéről és elhajlott. Természetesen felvetettem a jegyzőkönyvet, és vártam a kárfelevevőt. Néhány hét múlva túl voltam minden idők legalaposabb kárfelvételén! Még a pótkerék típusa is jegyzőkönyvezve lett, a műszerfal, az autó kerekei, hátulja, stb. mellett.
Még pár hét és jön a cégbe a MOL levele. Bla bla bla... a kárigényt elutasítjuk, mert a mosó üzemszerűen működött! Működött persze, de olyan erővel nyomta oda a kefét, ami nem üzemszerű! A levelet párszor újra elolvasva kiderült számomra, hogy tulajdonképpen mindegy mint reklamálnék ezek után. A mosó nem ütközött az autóval, nem dölt össze, stb. Szóval minden amit ezek után a lehető legkönnyebben megtehetek az az, hogy többet nem veszem igénybe kis hazánk ezen szolgáltatóját, ezt pedig már gyakorlom is szorgalmasan.

Nincsenek megjegyzések: